Verschillende mogelijkheden

Published on: Jul 09 2013 by Pieter Derycke

Personal training

Een natural running training is het best als het in een 1-1 situatie gebeurt. Dit zorgt voor een heel specifieke en persoonlijke analyse en training en bijgevolg voor een hoog rendement.

Typisch duurt de eerste sessie 1 uur. Deze sessie bevat een analyse van uw looppatroon en enkele andere tests (lenigheid, evenwicht, motorische controle, …). Op basis hiervan wordt uw loopstijl bijgestuurd en krijgt u enkele oefeningen, drills en opdrachten mee. Meestal voldoen na deze eerste sessie enkele kortere sessies (30 minuten), ook op langere termijn, om specifiek bij te sturen en te corrigeren waar nodig.

 

Groepstraining

Een training in groep kan ook, hoewel dit eerder als een kennismaking moet gezien worden. Afhankelijk van de grootte van de groep zijn flexibele oplossingen mogelijk. Contacteer ons voor meer informatie.

 

Wat doen we niet?

Wij doen geen inspanningstests en maken geen trainingsschema’s op om specifieke prestatiedoelen te bereiken. Onze natural running training is enkele gericht om uw loopstijl te verbeteren.

De natural running sessies zijn bedoeld om je te helpen een optimaal en gezond looppatroon aan te leren. Gezondheid is onze absolute prioriteit. Sommige loopprestaties zijn o.i. niet gezondheidsbevorderend, zeker als rekening gehouden wordt met bepaalde levensstijlfactoren.

 

Opmerking: iedereen die de natural movement trainingen volgt, krijgt sowieso ook natural running advies.

 

-> ga door naar ‘Praktisch’